مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 11:152022-10-29سياسي

بیانیه شبکه امامت و هیأت رزمندگان: منتظر مجازات و انتقامی سخت هستیم


شبکه امامت کشور و هیأت رزمندگان اسلام، در پی جنایت شقاوت آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیه السلام، در بیانیه های جداگانه ای، این جنایت تروریستی را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی جنایت شقاوت آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیه السلام که به شهادت و مجروح شدن ده ها مرد و زن و زنده نگاه می دارند.

​2.

ما شبکه امامان محله با برگزاری مجالس تبیینی درباره عوامل و بانیان این شرارت ها، برای ارتقاء سطح بینش و آگاهی عموم مردم تلاش خواهیم کرد و این تهدید را تبدیل به فرصت جهت روشنگری در مورد اهداف این شرارات ها می کنیم.

​3.

با مشارکت جوانان آگاه و بیدار انقلابی در مساجد و محلات، محافل گفتگو و جریان شناسی دشمنان اسلام و انقلاب را توسعه می دهیم تا شاهد رشد روزافزون آگاهی جوانان در زمینه دشمن شناسی باشیم.

مجازات و انتقامی سخت را مطالبه می کنیم در بیانیه هیأت رزمندگان اسلام هم آمده است: آنگاه که کاروانِ یاریِ سلطان سریر ارتضا، حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام را در پس برج و باروهای شیراز و پس از قتل عام مردان مجاهد در رکاب بنت موسی علیهاالسلام حضرت فاطمه معصومه به خاک و خون کشیدند تا مگر راه مطالبه کنندگان حقّ و خون امام شهیدمان ثامن الحجج علیهم السلام را سد کنند، نمی دانستند که خون پاک حضرت احمد بن موسی علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شبکه امامت و هیأت رزمندگان: منتظر مجازات و انتقامی سخت هستیم

بیانیه شبکه امامت و هیأت رزمندگان: منتظر مجازات و انتقامی سخت هستیم