مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 10:362022-10-29سياسي

بدرقه پیکر شهید مرادی بر دوش مردم همدان


 در جستجوی خدا گوشه به گوشه ایران را رفته بود از قم تا خراسان؛ فقط مانده بود حرم سوم ایران، حضرت احمدبن موسی(ع)، همان که شاهچراغ می خوانندش.

همان که به وقت خوشی و دلتنگی پناه می برند به ضریح  و گنبد و بارگاه آیینه کاری اش انگاری بناست آدمی خود را میان یکی از تکه های آیینه دیواره بیابد و آرزوی عاقبت بخیر کند؛ آقا احسان هم دست گره کرده بود به ضریح و شفا می طلبید و تنها یک گام مانده بود تا رسیدن به آرزویش.

او غرق در تمنای دل و صفای حرم بود که صدایی، سکوت مناجاتش را در هم شکست و لاله بر جای گذاشت؛ صدای تیربار دشمن بود بیخ گوش زائران و خدام، تیری که بر قلب ما نشانه رفت و ملتی را داغدار کرد.

پژواک صدای تیربار و شیون زاور به دقیقه نرسیده، نسخه شهادت شد و مسیر بهشت، از مادر جوان تا نخبه ایرانی و پدری دلسوز همگی بغل به بغل احمدبن موسی(ع) غرقه در خون چشم بستند و بار دیگر ایران سربلند شد.

صبح امروز پیکر مطهر شهید احسان مرادی از شهدای حمله تروریستی شاهچراغ با حضور مردم بصیر و شهیدپرور همدان تا روستای دهپیاز تشییع و به خاک سپرده شد؛ در مسیر تشییع سیل مردم شعار خوش آمدی لاله خونین باغ، زائر بی گناه شاهچراغ ، دوباره بیمه می شود خاک ایران ، شیراز، به سمت کربلا داد سلام و این مرز و بوم شهیدپرور است الله الله اکبر سر دادند و گوش به گوش به دشمن رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه پیکر شهید مرادی بر دوش مردم همدان

بدرقه پیکر شهید مرادی بر دوش مردم همدان