مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 09:552022-10-29اقتصادي

اخذ بیش از 34 میلیارد ریال تسهیلات از صندوق توسعه روستایی چهارمحال و بختیاری


سرپرست تعاونی روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال تا کنون میزان 34 هزار و 330 میلیون ریال تسهیلات از صندوق توسعه روستایی توسط اتحادیه ها و شبکه تعاون روستایی اخذ شده است.

- محسن کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر 6 اتحادیه استانی، 6 اتحادیه شهرستانی، 55 شرکت تعاونی روستایی، 76 تشکل کشاورزی، 25 شرکت تعاونی تولید، 15 تشکل زنان، 10 تشکل منابع طبیعی و 10 اتاق صنفی در حال فعالیت است که در تامین، توزیع کود و صدور قرارداد به اعضا و متقاضیان خدمت رسانی می کنند.

سرپرست تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری افزود: خرید تضمینی تولیدات محصولات کشاورزی مانند گندم، محصولات لبنیاتی مانند شیر و محصولات دیگر بر اساس مصوبات در طول سال از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام می شود.

وی ادامه داد: دریافت تسهیلات حمایتی برای تولیدات روستایی بر اساس مواد قانونی تبصره 18 و یا صندوق توسعه کشاورزی بر اساس طرح های صورت گرفته اخذ می شود.

کریمی توضیح داد: از ابتدای سال تا کنون میزان 34 هزار و 330 میلیون ریال از صندوق توسعه روستایی توسط اتحادیه ها و شرکت ( شبکه تعاون روستایی ) اخذ شده است.

سرپرست تعاونی روستایی بیان کرد: هر ساله بر اساس برنامه ریزی هایی که سازمان مرکزی اعلام می کند نمایشگاه هایی در سطح کشور و استان جهت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ بیش از 34 میلیارد ریال تسهیلات از صندوق توسعه روستایی چهارمحال و بختیاری

اخذ بیش از 34 میلیارد ریال تسهیلات از صندوق توسعه روستایی چهارمحال و بختیاری