مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 09:502022-10-29ورزشي

برترین های مسابقات قوی ترین مردان در سمنان مشخص شدند


نخستین دوره مسابقات آماده ترین مردان سمنان با عنوان «سریع ترین، قوی ترین و چابک ترین» با مشخص شدن نفرات برگزیده به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر نجم، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات آماده ترین مردان سمنان با عنوان سریع ترین، قوی ترین و چابک ترین با حضور شهروندان سمنانی برگزار شد و با مشخص شدن نفرات برگزیده به پایان رسید.

وی اضافه کرد: ورزشکاران در این مسابقه در آیتم هایی شامل سرشانه باهالتر، انعطاف پذیری، حمل کیسه کاه، کشش لاستیک، بلند کردن لاستیک لودر، ددلیفت، حفظ تعادل و دوی سرعت تدارک با هم به رقابت پرداختند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان بیان کرد: در این رقابت های هیجان انگیز، مهدی حسنی بر سکوی نخست ایستاد، ایمان شمس الدین مقام دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و ایمان غرات عنوان سوم این رقابت ها را کسب کرد.

نجم هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و انگیزه میان جوانان و علاقه مندان به این رشته ورزشی عنوان و تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی سبب ایجاد انگیزه، نشاط و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی افراد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های مسابقات قوی ترین مردان در سمنان مشخص شدند

برترین های مسابقات قوی ترین مردان در سمنان مشخص شدند