مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 23:102022-10-28اقتصادي

کاهش 25 درصدی صید ماهی کلیکا در گیلان


سرپرست اداره کل شیلات گیلان با اشاره صید بیش از سه هزار تن کلیکا در استان گفت: کاهش 25 درصدی دریانوردی و صید برای حمایت از زادآوری ماهیان و کولاک دریا از مهمترین دلایل این کاهش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کوروش خلیلی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صید ماهی در استان گیلان از ماه گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: صید انواع ماهیان استخوانی در استان گیلان از 20 مهرماه آغاز و تا اوایل فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با اشاره صید بیش از سه هزار تن کلیکا در استان گیلان گفت: از اول آغاز فصل صید کیلکا در گیلان تا کنون سه هزار و 14 تن کیلکا به ارزش 35 میلیارد و 100 میلیون تومان از دریای خزر صید شده است.

سرپرست اداره کل شیلات استان گیلان از کاهش صید کلیکا در این استان خبر داد و افزود: کاهش 25 درصدی دریانوردی و صید برای حمایت از زادآوری ماهیان و کولاک دریا از مهمترین دلایل این کاهش است.

خلیلی با تاکید بر لزوم توجه به تلاش ها برای ادامه دار بودن صید ماهی کلیکا در استان گیلان بیان کرد: بر اساس آمار 214 صیاد با 30 فروند شناور در گیلان کیلکا صید می کنند که حاکی از نقش مهم صید کلیکا در گیلان است.

انتهای پیام/84008


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی صید ماهی کلیکا در گیلان

کاهش 25 درصدی صید ماهی کلیکا در گیلان