مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 15:052022-10-28اقتصادي

دستگاه قضایی با عوامل اصلی اغتشاشات برخورد کند/دشمنان رفتنی و انقلاب ماندنی است


دستگاه قضایی با عاملان جنایت در شاهچراغ و سایر جنایت ها و عوامل اصلی اغتشاشات برخورد کند چرا که همه ما خواهان این مهم هستیم تا هر چه زودتر نسبت به مجازات خاطیان اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های امروز مربوط به دهه نودی ها است که دنیا را پر کرده باید گفت؛ همه مردم ما پای نظام و انقلاب ایستاده هستند و اعلام می کنیم بزرگ، کوچک،مرد و زنش پای اهداف انقلاب ایستاده هستند.

وی با تأکید بر اینکه مساله قیمت ارزاق و اجناس نظارت شود، افزود: به ویژه در حوزه نان نقص مدیریت و ضعف نظارت مشاهده می شود و باید نان دولتی فراوان باشد و صف ها شلوغ نباشد و خیلی به نانوایی های آزادپخت میدان داده نشود.

نماینده ولی فقیه در مازندران اشاره به اینکه رییس جمهور انقلابی ما در تمام مسائل و اغتشاشات خدمت رسانی و فعالیت های جهادی را فراموش نمی کند، یادآور شد: روز گذشته در زنجان پروژه های بسیاری افتتاح شده در تابستان امسال قطعی برق و آب نداشتیم که نشان دهنده مدیریت قوی و اهمیت مسائل جهادی است که خدمت را کمرنگ نمی کنند که باید مسؤولان در بحث فراوانی و هم قیمت مناسب اجناس و کالاها اهتمام کنند.

محمدی لایینی با بیان اینکه موضوع دیگر سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ هستند که خدمات زحمت کشان این دو حوزه جای تقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی با عوامل اصلی اغتشاشات برخورد کند/دشمنان رفتنی و انقلاب ماندنی است

دستگاه قضایی با عوامل اصلی اغتشاشات برخورد کند/دشمنان رفتنی و انقلاب ماندنی است