مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 14:402022-10-28سياسي

مماشات کافیست؛ عاملان اغتشاشات را به اشد مجازات محکوم کنید


دشمنان امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی را نشانه رفته و ملت باید هوشیار باشند.

دستگیری و مجازات عاملان اغتشاشات و اقدامات تروریستی پیش چشم ملت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس، در خطبه های امروز نماز جمعه فردیس، گفت: کفران نعمت الهی ممکن است ملتی را به نابودی بکشاند.

برخی نعمت ها را نمی شناسیم و برخی ها را تا از دست ندهیم، قدر نمی دانیم؛ نعمت سلامتی و آسایش تا از دست نرود کسی قدر آن را نمی داند.

   وی با اشاره به خشکسالی، کمبود نزولات جوی و کمبود آب در کشور بر ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه آب و حامل های انرژی به عنوان نعمات الهی تاکید کرد و افزود: من به شایعات وکمبود شدید آب در تهران کاری ندارم اما واقعیت این است که با کمبود شدید آب مواجهیم و باید صرفه جویی کنیم و حواسمان باشد در شرایط خشکسالی رعایت الگوی بهینه مصرف را در نظر بگیریم.

  نعمتی به نام امنیت  خطیب جمعه فردیس امنیت و آسایش را از دیگر نعمت های الهی دانست و گفت: کفران این نعمت یعنی اغتشاش، آشوب و اقدامات تروریستی.

به گفته پیامبر دو نعمت عافیت و امنیت مورد ناسپاسی قرار می گیرد.

وضعیت کشورهای اطراف، سوریه، عراق و راهم به میدان آورد و با سردار سرافراز دلها حاج قاسم سلیمانی ایستاد و پایان دولت داعش را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مماشات کافیست؛ عاملان اغتشاشات را به اشد مجازات محکوم کنید

مماشات کافیست؛ عاملان اغتشاشات را به اشد مجازات محکوم کنید