مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 14:202022-10-28سياسي

لشکر فاطمیون: دشمن از شکست در برابر ایران عصبانی است


فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون در بیانیه ای با اشاره به اینکه دشمن از شکستش در برابر ایران عصبانی است، اعلام کردند: حرکت به سوی ظهور این دردهای پس از هر جراحت را تسکین یافتنی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون پیرامون حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز بیانیه ای صادر کردند.

  متن بیانیه بدین شرح است: بسم رب الشهدا و الصدیقین حادثه تروریستی در حرم حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز و شهادت جمعی از مردان، زنان و کودکان مؤمن و مسلمان بی شک دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و او را داغدار می کند.

باید این مصیبت بزرگ را به ملت شریف ایران، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تمام مستضعفان عالم تسلیت و به عزیز تا ایران بزرگ و قوی و ده ها منطقه دیگر است تا جلوی پیشرفت اسلام و مسلمانان را بگیرند و این بر هر مسلمانی واجب است تا هوشیارانه علیه این دژخیمان زمان قد علم کند.

لشکر فاطمیون که از زمان بروز و ظهورش تمام قوایش در راستای مبارزه با تروریسم جهانی و دواعش خونخوار بوده است، این جنایت هولناک را محکوم کرده و خود را در کنار تمام مظلومان عالم و دردکشیدگان از این حملات وحشیانه می داند.

راه به سمت قله استقرار نظام نوین اسلامی جهانی به رهبری بقیه الله الاعظم(عج) سخت و ناهموار اما پیمودنی ست و این دردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشکر فاطمیون: دشمن از شکست در برابر ایران عصبانی است

لشکر فاطمیون: دشمن از شکست در برابر ایران عصبانی است