مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 13:052022-10-28اقتصادي

اصفهان همواره قلب تپنده فعالیت های اقتصادی کشور بوده است


اصفهان در طول تاریخ قلب تپنده فعالیت های اقتصادی کشور بوده است، کارآفرینان این استان ارزش الگو شدن در سطح ملی و معرفی شدن به نسل جوان را دارند و به طور ویژه جلسات شورای گفت وگوی استان اصفهان برای من دارای اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی شامگاه پنجشنبه پنجم آبان ماه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان اظهار داشت: برای من همیشه جلسات شورای گفت وگو به جهت این که همواره خاتمه جلسات با پیام همدلی، رفع مسائل و مشکلات همراه بوده؛ قابل احترام است چون فعالان بخش غیردولتی در شرایط مختلف نگاه صبورانه ای به حل مشکلات داشته و دارند.

وی ادامه داد: اصفهان در طول تاریخ قلب تپنده فعالیت های اقتصادی کشور بوده است، کارآفرینان این استان ارزش الگو شدن در سطح ملی و معرفی شدن به نسل جوان را دارند و به طور ویژه جلسات شورای گفت وگوی استان اصفهان برای من دارای اهمیت است.

خاندوزی عنوان کرد: جامعه به هر دلیلی در دو ماهه اخیر با ناآرامی مواجه شده است که اگر فعالان اقتصادی به عنوان ستون های کسب و کار، تولید، صنعت و تجارت کشور محکم، امیدوار و با نگاه به آینده گام بردارند از روزهای سخت عبور و از مسیر اصلی منحرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان همواره قلب تپنده فعالیت های اقتصادی کشور بوده است

اصفهان همواره قلب تپنده فعالیت های اقتصادی کشور بوده است