مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 11:552022-10-28حوادث

نگرانی از ایمنی مدارس دایر شده در ساختمان مسکونی


معاون حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تبدیل ساختمان های مسکونی به مدارس و مراکز آموزشی ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، کامران عبدولی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدیدهای آتش نشانی از وضعیت ایمنی مدارس شهر تهران اظهارکرد: سازمان آتش نشانی تهران از چندین سال قبل بررسی وضعیت ایمنی اماکن موجود در شهر تهران را آغاز کرد که مدارس نیز از جمله این اماکن بود و به مرور زمان و به صورت جدی از سال 97 بازدید از مدارس در دستورکار سازمان آتش نشانی قرار گرفت و بازدیدهای لازم را به صورت میدانی انجام دادیم.

او که پیش از این در گفت وگویی با ایسنا، دوران کرونا را فرصتی مناسب برای ایمن سازی مدارس دانسته و بابت از دست رفتن این فرصت ابراز تاسف کرده بود، گفت: در خردادماه امسال معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی تهران به موضوع ورود کرد و جلسه مشترکی برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان نوسازی مدارس شهر تهران نیز حضور داشتند و قرار شد تا این عزیزان لیستی از مدارس را به ما بدهند و ما نیز بر اساس ظرفیت خود بازدیدهای لازم را انجام دهیم.

در نهایت نیز در فاز نخست لیستی از 804 مرکز آموزشی شامل مدارس دولتی به آتش نشانی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از ایمنی مدارس دایر شده در ساختمان مسکونی

نگرانی از ایمنی مدارس دایر شده در ساختمان مسکونی