مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 09:552022-10-28بين الملل

پیام تبریک مالکی به السودانی در پی تشکیل کابینه جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «نوری المالکی» رییس ائتلاف دولت قانون، رأی اعتماد پارلمان عراق به دولت جدید این کشور را به «محمد شیاع السودانی» و اعضای کابینه او تبریک گفت.

- نوری المالکی رییس ائتلاف دولت قانون، رأی اعتماد پارلمان عراق به دولت جدید این کشور را به محمد شیاع السودانی و اعضای کابینه او تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نوری المالکی رییس ائتلاف دولت قانون، رأی اعتماد پارلمان عراق به دولت جدید این کشور را به محمد شیاع السودانی و اعضای کابینه او تبریک گفت.

نوری المالکی در پیام تبریک خود خطاب به نخست وزیر و اعضای دولت جدید عراق گفت: به خاطر رأی اعتماد مجلس نمایندگان که بیانگر اعتماد مردم عراق است، به شما تبریک می گویم.

امیدوارم که تلاش شما بر تحقق خواسته های مردم عراق برای ساخت و ساز و بازسازی کشور، ارائه خدمات، مقابله با فقر، بحران مسکن و آب و بهبود زندگی مناسب متمرکز شود.

وی افزود: ما همچنین امیدواریم که دولت جدید به سرعت امنیت و ثبات را در سراسر کشور عزیزمان تقویت، با همه قانون شکنان مقابله و امنیت شهروندان را در برابر نفوذ تروریسم حفظ کند.

نوری المالکی در پایان پیام خود تأکید کرد: ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با سایر شرکا و نیرو های ملی هستیم که تلاش های آن ها منجر به شکل گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک مالکی به السودانی در پی تشکیل کابینه جدید

پیام تبریک مالکی به السودانی در پی تشکیل کابینه جدید