مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 00:252022-10-27سياسي

اساتید زنجانی حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند


سازمان نهضت استادی بسیج استان زنجان حادثه تروریستی قتل و عام جنایتکارانه مردم در حرم شاهچراغ را محکوم و خواستار برخورد با عاملان این حادثه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری فارس از زنجان، سازمان نهضت استادی بسیج استان زنجان با انتشار بیانیه ای جنایت تروریستی شیراز را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: همزمان با فراخوان رسانه های معاند غربی، عبری و عربی در راستای تکمیل شدن نقشه شوم ناامن سازی ایران اسلامی در روز 4 آبان ماه 1401 حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام، شاهچراغ شیراز مورد تهاجم عنصر داعشی قرار گرفت و تعدادی از مردان، زنان و کودکان هم وطن در خون خود غلطیدند و بسان شهدای محراب در زمان و مکان مقدس به فیض شهادت نائل آمدند در بیانیه سازمان نهضت استادی بسیج استان زنجان آمده است: ایران عزیز در تاریخ خود بارها قربانی پدیده شوم ترور و خشونت از سوی معاندان بوده است، که این بار با هدف تقویت ناامنی فضای عمومی جامعه با تهاجم به مردم متدین، نمازگزار و زائر خود را نشان داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: لکن دشمنان ایران این موضوع را نیاموخته اند که شهادت از ستون های اصلی فرهنگ اسلامی است و ملت ایران با آن بیدار تر، استوارتر و پر صلابت راه خود را ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید زنجانی حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند

اساتید زنجانی حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند