مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 20:252022-10-27سياسي

مطالبه دانشجویان گلستانی برای برخورد سخت با عاملان ناامنی های اخیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان در بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای شیراز، - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان در بیانیه ای خواستار برخورد سخت با عاملان ناامنی های اخیر به ویژه در شیراز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان در بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای شیراز، خواستار برخورد سخت با عاملان این ناامنی ها شدند.

در این بیانیه آمده است: در پی حملهٔ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و شهادت مظلومانهٔ هم وطنانمان، خانوادهٔ بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان، این واقعهٔ دردناک را محضر حضرت صاحب الامر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران تسلیت و تعزیت عرض می کند.

ناامن نشان دادن ایران اسلامی و تلاش برای سرگرم کردن قوای امنیتی کشور در اعتراضات و اغتشاشات اخیر بدون شک تاثیر بسزایی در رخ داد چنین حوادث تلخ و دلگیری است.

تقارن چهلمین روز درگذشت خانم امینی با فاجعه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ و اتفاقات اخیر دانشگاه های تهران و برخی دیگر از شهرستانها، نشان از برنامه ریزی دشمن برای به آشوب کشاندن خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه دانشجویان گلستانی برای برخورد سخت با عاملان ناامنی های اخیر

مطالبه دانشجویان گلستانی برای برخورد سخت با عاملان ناامنی های اخیر