مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 18:402022-10-27سياسي

اطاعت از رهبری رفع کننده اختلافات و تضمین اقتدار کشور است


مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی گفت: اطاعت از رهبری رفع کننده اختلافات و تضمین اقتدار کشور است، بنابراین باید حول محور مشترک که رهبر معظم انقلاب است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهدای وحدت در مشهد اظهار کرد: اطاعت از رهبری رفع کننده اختلافات و تضمین اقتدار کشور است، بنابراین باید حول محور مشترک که رهبر معظم انقلاب است، گردهم آییم و دست به دست هم دهیم کشور را آباد کنیم.

ماموستار عبدالسلام کریمی افزود: در عصر معاصر باید دنبال عنصر مشترک بگردیم که هدایتگر  به سوی سعادت باشد و رهبر معظم انقلاب حجت راه است و باید بر اساس آن قدم برداریم و اطاعت از ایشان عقلا و شرعا واجب است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برای از بین بردن دیکتاتوری بود، بیان کرد: مرگ بر دیکتاتور شعار امام(ره) و رهبری و شعار همه ما است و همه معتقد به این شعار هستیم.

شعار حقی است که باطل از آن استخراج می شود.

مشاور رییس جمهور با بیان اینکه امروز عَلَم دشمن عوض شده است، افزود: دشمن بنام اسلام و مذهب و مردم به جنگ اسلام و ایران آمده است.

باید بصیرت داشت چون دین ما دین بصیرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطاعت از رهبری رفع کننده اختلافات و تضمین اقتدار کشور است

اطاعت از رهبری رفع کننده اختلافات و تضمین اقتدار کشور است