مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 18:202022-10-27سياسي

محسن رضایی: دشمن به دنبال تضعیف امنیت کشور است


معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان ملت ایران برای جلوگیری از پیشرفت کشور توطئه های بسیاری انجام داده که اغتشاش و ترور نمونه اخیر آن است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، و .

است و در تمام دنیا این رکن ارزش بسیار بالایی دارد، تصریح کرد: معترضین نیز در تمام کشورهای دنیا زمانی که پلیس ورود پیدا می کند قواعد خاصی را باید رعایت کنند.

معاون اقتصادی رییس جمهور ادامه داد: رکن سوم نیز اقتصاد بوده که صنعتی شدن کشور، درآمدهای ملی کشور، رتبه جهانی و بین المللی اقتصاد یک کشور، پیشرفت های مدرن یک کشور و .

به این رکن بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه هر سه رکن طی 200 ساله اخیر از دست کشور خارج شده بود، یادآور شد: در آن دوران سیاست ما سیاست ملی نبود و این وزرای خارجی بودند که برای ما تصمیم می گرفتند.

رضایی با تأکید بر اینکه در گذشته چیزی به نام سیاست داخلی و سیاست خارجی وجود نداشت، ابراز کرد: سنگر دوم نیز امنیت بود و در این دوران ملت ایران امنیت نداشت چراکه برای تامین اهداف و حفظ منافع آمریکایی ها عملاً به ژاندارم منطقه تبدیل شده بود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد نیز جز غارت نفت و گاز چیز دیگری نداشت، اضافه کرد: ملت ایران چند بار تلاش کرد تا این سنگرها را پس بگیرد تا اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: دشمن به دنبال تضعیف امنیت کشور است

محسن رضایی: دشمن به دنبال تضعیف امنیت کشور است