موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 16:502022-10-27سياسي

روند پیشرفت ایران با قدرت ادامه دارد


قرار گرفتن در بین 6 کشور اول دنیا در زمینه انرژی هسته ای، 5 کشور اول دنیا در زمینه سد و پل سازی و ساخت پالایشگاه های نفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار سید مستضعفین کشور پیش از ظهر امروز در اجلاسیه بزرگداشت 130 بانوی شهید استان قم گفت: این محفل عاشقان ثارالله و اجلاسیه باعظمت برگزار شده تا از زنان عفیف و باغیرتی یاد شود که لذت ها و آسایش دنیا را از خود گرفتند تا از انقلاب حفاظت کنند.

وی بیان کرد: وقتی به قرآن کریم مراجعه می کنیم، متوجه می شویم که خدای متعال خود را مشتری اختصاصی شهدا معرفی می کند که پاداش دهنده شهدا نیز است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: شهدا بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر را در تاریخ ما که همان اطاعت از ولایت، حفاظت از نظام و مبارزه با دشمنان است به جا آوردند.

وی با اشاره به نقش مهم زنان در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی، مطرح کرد: اگر صبر و استقامت مادران، همسران و دختران شهدا نبود، ایران در برابر صدام و بعدها مقابل داعش، پیروز نمی شد؛ در این جهاد و پیروزی زنان مومنه و مسلمان ایرانی، نقش بی بدیلی را ایفا کردند.

قریشی تصریح کرد: حضور در کنار مردان و حتی در بسیاری از موارد، جلوتر از مردان از زمان آغاز نهضت امام خمینی (ره) تجلی یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند پیشرفت ایران با قدرت ادامه دارد

روند پیشرفت ایران با قدرت ادامه دارد