مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 16:352022-10-27اجتماعي

مهلت دو هفته ای به دستگاه ها برای بررسی موانع پیش روی تحقق قانون هوای پاک


در جلسه هماهنگی قانون هوای پاک مقرر شد دستگاههای مرتبط با این موضوع، ظرف دو هفته ضمن اعلام آخرین اقدامات صورت گرفته؛ ارزیابی های دقیق و کارشناسی در زمینه موانع پیش روی این قانون به عمل آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی جمالی نژاد که در حاشیه نشست هماهنگ سازی برنامه ها و پایش آخرین اقدامات دستگاههای مسئول در مدیریت آلودگی هوا و آخرین وضعیت تکالیف مندرج در قانون هوای پاک که پنجشنبه پنجم آبان ماه با حضور سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست و نمایندگان دستگاه ها در وزارت کشور تشکیل شد، سخن می گفت، افزود: در این جلسه گزارش هایی در زمینه آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص تکالیف دستگاه ها در زمینه قانون هوای پاک از سوی نمایندگان دستگاه های مختلف ارائه شد و در خصوص آنها تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: در ادامه مقرر شد نظرات و پیشنهادهای اجرایی دستگاه ها طی دو هفته آتی در کارگروه ها و کمیته های تخصصی بررسی شود و ضمن آسیب شناسی و مشخص شدن موانع عمده پیش رو، نتیجه کار در جلسه ای با حضور وزیر کشور و معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست طرح و تعیین تکلیف شود.

جمالی نژاد اضافه کرد: تلاش می شود نتیجه بررسی های کارشناسی صورت گرفته در خصوص قانون هوای پاک در لایحه بودجه سال 1402 کل کشور و قانون برنامه هفتم توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت دو هفته ای به دستگاه ها برای بررسی موانع پیش روی تحقق قانون هوای پاک

مهلت دو هفته ای به دستگاه ها برای بررسی موانع پیش روی تحقق قانون هوای پاک