مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 15:162022-10-27سياسي

آیت الله العظمی مکارم شیرازی حادثه تروریستی حرم حضرت احمد ابن موسی را محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله العظمی مکارم شیرازی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را تسلیت گفت.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم إنا لله و إنا إلیه راجعون با نهایت تاثر و اندوه از حمله تروریستی در آستان حضرت احمد بن موسی (علیهما السلام) و شهادت و مجروح شدن قریب چهل نفر از زائرین آن بارگاه ملکوتی مطلع شدم.

مردان و زنان و کودکان بی گناهی که آماج گلوله های جنایتکاران تکفیری قرار گرفته و در محل عبادت با خداوند یکتا به خون غلطیدند.

این روزها که امنیت کشور عزیزمان تهدید شده است، فرصتی برای دشمنان و بدخواهان کشور و مردم و انقلاب مهیا گردیده تا در سایه حوادث اسفبار اخیر، به جنایات و پلیدی هایی که در سر داشته اند جامه عمل بپوشانند و جریان های تفکیری که نه از اسلام بهره ای برده اند و نه از انسانیت، با ترور زنان و کودکان بی دفاع، این گونه دست به جنایت بزنند.

اما بدانند که مردم این سرزمین و به خصوص مردم دیار فارس که همواره دیار جوانمردان و دینداران و محبین اهل بیت (علیهم السلام) بوده و هست از توطئه های دشمن به خوبی آگاه بوده و در راه دفاع از دین و سرزمین خویش آماده مجاهدت می باشند و به زودی جنایتکاران کیفر اعمال وحشیانه خود را خواهند دید و زبانه آتشی را که افروخته اند، دامن خودشان را خواهد گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله العظمی مکارم شیرازی حادثه تروریستی حرم حضرت احمد ابن موسی را محکوم کرد

آیت الله العظمی مکارم شیرازی حادثه تروریستی حرم حضرت احمد ابن موسی را محکوم کرد