مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 14:202022-10-27سياسي

نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت شد


مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت انجام و محمد نیک فطرت به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رشت در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد.

سرهنگ سیداکبر قاسمی فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بسیج، دریا و نماد وفا و ایثارگری در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: گفت: در زمان شیوع کرونا هر روزه تعداد زیادی از افراد جان خود را از دست می دادند ولی بسیجیان شهرستان رشت با حضور در بیمارستان ها کمک شایانی به کاهش این ویروس در استان گیلان کردند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت طرح بیمه سلامت را یکی از طرح های مهم اجرا شده توسط سپاه دانست و بیان کرد: طرح بیمه سلامت جزو طرح های مهم بوده که در آن تعداد زیادی از افراد فاقد بیمه، شناسایی و بیمه شدند که این مهم با همت سپاه ناحیه رشت انجام شد.

قاسمی از وجود 100 گروه جهادی در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در طی این مدت جهادگران در همه مدت در کنار محرومان بوده و وجود 100 گروه جهادی نشان دهنده همین امر است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ساخت مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان گفت: با تلاش های صورت گرفته و در طی این مدت 42 واحد مسکن محرومین را احداث و تحویل نیازمندان دادند که جای بسیار خوشحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت شد

نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت شد