مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 12:562022-10-27سياسي

حضور سرزده رییس جمهور در روستای «قره بوطه» زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی کشورمان که صبح امروز به استان زنجان سفر کرده، با حضور در روستای قره بوطه به طور مستقیم با مردم به گفت وگو پرداخت.

در این دیدار رییس جمهور کشورمان به درد دل اهالی روستا گوش فرا داد و در جریان مشکلات مطرح شده از سوی اهالی آنها قرار گرفت.

پیگیری حل مشکل سد مشمپا، پیگیری حل مشکل آب روستا با نصب دستگاه آب شیرین کن، احداث درمانگاه در روستای قره بوطه و تبدیل این روستا به بخش از جمله مواردی بو د که از سوی اهالی مطرح و رییس جمهور اسلامی کشورمان قول پیگیری آنها را داد.

دیدار اهالی روستای قره بوطه در مقابل مسجد امام حسن مجتبی(ع) این روستا که از توابع بخش زنجانرود استان زنجان است، انجام گرفت.

گفتنی است، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان برای افتتاح نیروگاه و بهره برداری از یک هزار مگاوات برق به سیستم برق کشور با استقبال مسئولان وارد زنجان شده است.

بازدید رییس جمهور از غرب زنجان و روستاهای چهره آباد و رضا آباد و افتتاح پروژه 200 واحدی مسکن ملی برکت از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور به زنجان است.

انتهای پیام/2308


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سرزده رییس جمهور در روستای «قره بوطه» زنجان

حضور سرزده رییس جمهور در روستای «قره بوطه» زنجان