مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 12:302022-10-27اقتصادي

قلعه گنج قطب صنعتی جنوب کرمان می شود


مدیرکل صنعت، معدن و متجارت جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه شهرستان قلعه گنج در حوزه منابع معدنی دارای پتانسیل های خوبی نظیر مس، تیتانیوم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مدیرکل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان امروز در جلسه ای با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی مس با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان قلعه گنج اظهار داشت: در شهرستان قلعه گنج با توجه به اقداماتی که در حوزه های معدن و صنعت طی سال های اخیر انجام شده، زمینه برای ورود سرمایه گذار و اجرای طرح های صنعتی و معدنی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم شده است.

مسلم مروجی فرد با بیان اینکه در شهرک صنعتی قلعه گنج طرح های متعددی در حوزه صنایع تبدیلی احداث شده است، گفت: انواع کارخانه های فرآوری محصولات خرما، رب گوجه فرنگی و فرآوری محصولات لبنی از جمله طرح های اجرا شده هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان قلعه گنج یکی از بزرگترین معادن آهک کشور با ذخیره 120 میلیون تنی را دارد، افزود: با رایزنی های انجام شده و با همکاری بنیاد مستضعفان کارخانه آهک احداث شده است که ضمن اشتغالزایی، به افزایش تولید ملی کمک خواهد شد.

مروجی فرد با اشاره به حذف بروکراسی اداری زمان بر در اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان، تاکید کرد: برای سهولت در کار سرمایه گذار، صدور پروانه های اکتشاف و جواز تاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه گنج قطب صنعتی جنوب کرمان می شود

قلعه گنج قطب صنعتی جنوب کرمان می شود