مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 12:152022-10-27سياسي

محمد کاسبی: با پول بیت المال خلاف جهت انقلاب فیلمسازی کنید، پودر می شوید+فیلم


محمد کاسبی از شکل گیری ساختار سینمایی حوزه هنری و دلایل ماندگاری این ارگان که عشق افراد حاضر در آن به انقلاب اسلامی است، گفت.

- همه ما هم بچه های جنوب شهر و خیابان جمهوری اسلامی به پایین بودیم و وجه اشتراک همه ما عشق به انقلاب بود.

محمد کاسبی در ابتدای این گفتگو بیان داشت: حوزه هنری سازمان تبلیغات، ابتدا به نام حوزه اندیشه و هنر اسلامی با تلاش های زیاد آقای فرج الله سلحشور و رابط میان او و حضرت امام (ره) که آیت الله امامی کاشانی بودند، راه اندازی شد.

در بخش فیلم سازی این سازمان، من، محسن مخملباف، مجید مجیدی، جمال شورجه، جواد شمقدری حضور داشتیم که اسم این گروه را سپاه پاسداران هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی نام گذاری کرده بودیم؛ همه ما هم بچه های جنوب شهر و خیابان جمهوری اسلامی به پایین بودیم و وجه اشتراک همه ما عشق به انقلاب بود.

 وی در ادامه افزود: در آن زمان فیلم سازانی که خارج گروه ما بودند، آرزو می کردند که بتوانند با حوزه همکاری کنند که بیکار نمانند.

*حرمت بیت المال حواستان باشد که بیت المال به حرمت اسم حضرت زهرا (س) و علی ابن ابی طالب (ع) در اختیار ما قرار می گیرد و از آن درست استفاده کنیم.

کاسبی موفقیت حوزه هنری و ماندگاری آن در تمام ابعاد هنری در ایران را عشق به انقلاب اسلامی دانست و افزود: من در زمان فعالیتم در حوزه هنری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد کاسبی: با پول بیت المال خلاف جهت انقلاب فیلمسازی کنید، پودر می شوید+فیلم

محمد کاسبی: با پول بیت المال خلاف جهت انقلاب فیلمسازی کنید، پودر می شوید+فیلم