مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 11:552022-10-27سياسي

یک بام ودو هوای انتخاب شهردار تالش


مسئله انتخاب شهردار تالش در کش و قوس نامه نگاری ها همچنان گیر کرده و از یک سو استانداری رای به ابطال مصوبه انتخاب شهردار می دهد و از سوی دیگر فرمانداری تالش از شورای شهر می خواهد سریعا شهردار تالش را انتخاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، انتخاب شهردار تالش در طی ماه های اخیر یکی از چالش های مهم و پر حاشیه در شهر تالش می باشد، شورای شهر تالش در تاریخ پنجم تیرماه 1401 با چهار رای (رحیمی، اردویی، پورپناه و علی بابایی) کوروش خداوردی زاده را بعنوان شهردار منتخب این شهر انتخاب می کند.

اما پس از آن، معاونت عمرانی استانداری گیلان، ایراداتی بر مصوبه انتخاب وی وارد دانست و روند انتخاب شهردار تالش با مشکلاتی مواجه می شود، سرانجام پس از کش وقوس های فراوان و فشار رسانه ها، مسؤولین و مردم در 26 مهرماه گذشته، 6 عضو شورای شهر در غیاب هادی رحیمی رای به ابطال مصوبه انتخاب کوروش خداوردی زاده دادند.

همچنین در همین جلسه اعضای شورا با پنج رای، بهروز علی بابایی (رییس فعلی شورا) را به عنوان شهردار تالش انتخاب کردند تا پایانی بر چهار ماه فرصت سوزی در مجموعه مدیریت شهری تالش باشد.

اما این پایان ماجرا نبوده و هیات تطبیق فرمانداری تالش پس از چند روز و در تاریخ چهارم آبان ماه با اعلام نظر خود پیرامون مصوبات جلسه فوق، روند انتخاب شهردار تالش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام ودو هوای انتخاب شهردار تالش

یک بام ودو هوای انتخاب شهردار تالش