مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 11:112022-10-27اقتصادي

خانوارهای فاقد گازکشی در خراسان جنوبی نگران سوخت نباشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا عابدانی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: شرکت گاز استان روستاها و نقاط مسکونی که بتازگی گازرسانی کرده است را به ما اعلام می کند و از طریق سامانه تجارت آسان در یک مرحله و نصف سهمیه به افرادی که هنوز منازل خود را گازکشی نکرده اند، اختصاص می دهیم.

وی گفت: این اقدام را در دستور کار داریم تا مشکل شهروندان به طور موقت رفع شود و همزمان بتوانند نسبت به گازکشی منازل خود اقدام کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: سامانه جدید تجارت آسان برای ثبت هرگونه درخواست فرآورده های نفتی از بخش های مختلف مصرف در نظر گرفته شده است و عشایر استان نیز در این سامانه برای دریافت سهمیه نفت سفید خود ثبت نام کرده اند و مشترک نفت سفید هستند.

وی افزود: برای خانوارهای عشایر استان 500 لیتر کالابرگ در ابتدای مهر اعلام شد که تا پایان آذر ماه می توانند نسبت به دریافت سهمیه نفت سفید اقدام کنند.

عابدانی گفت: تمهیدات لازم به منظور تامین نفت سفید برای روستاییان فاقد گازکشی و عشایر در فصل سرما انجام شده و آنان دغدغه ای درخصوص تامین سوخت زمستانی خود نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانوارهای فاقد گازکشی در خراسان جنوبی نگران سوخت نباشند

خانوارهای فاقد گازکشی در خراسان جنوبی نگران سوخت نباشند