مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 11:102022-10-27سياسي

حمله اغتشاشگران به کانون مساجد کرمانشاه و جراحت 50 درصدی نگهبان + عکس و فیلم


شامگاه سه شنبه سوم آبان ماه اغتشاشگران با پرتاب کوکتل مولوتف، ساختمان کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه را به آتش کشیدند و نگهبان این ساختمان را مصدوم کردند.

- فاطمه میرزایی دختر علی اکبر میرزایی نگهبان ساختمان کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: پدرم 17 سال است که مسئولیت نگهبانی از ساختمان کانون های مساجد کرمانشاه را دارد که به همراه سوختن است.

اتاقک نگهبانی آتش گرفت وی افزود: همراه مادرم تلاش می کردیم تا وارد ساختمان شویم که دیدیم پدرم داخل ساختمان نیست و او را در گوشه دیگر ساختمان دیدیم که آتش بدنش را گرفته بود.

با استفاده از کپسول آتش نشانی آتش ایجاد شده بر بدن و لباس هایش را خاموش کردیم و او را به بیمارستان انتقال دادیم.

اغتشاشگران با کوکتل مولوتف حمله کردند میرزایی گفت: طبق مشاهده فیلم های دوربین ها و همچنین توضیحات پدرم، چند تن از اغتشاشگران 3 کوکتل مولوتف به ساختمان پرتاب می کنند که موجب آتش گرفتن اتاقک نگهبانی می شود.

  فضای داخل اتاقک نگهبانی بعد از آتش گرفتن انگیزه اغتشاشگران از حمله به ساختمان کانون مساجد وی در خصوص انگیزه این اغتشاشگران از حمله به کانون های مساجد گفت: ساختمان کانون در خیابان شریعتی و نزدیک دادسرای کل کرمانشاه قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله اغتشاشگران به کانون مساجد کرمانشاه و جراحت 50 درصدی نگهبان + عکس و فیلم

حمله اغتشاشگران به کانون مساجد کرمانشاه و جراحت 50 درصدی نگهبان + عکس و فیلم