مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 09:452022-10-27سياسي

پدرمعنوی هیأت های مذهبی بابل به دیار حق شتافت


روح بلند مجاهد فی سبیل الله، پیرو راه ولایت استاد اخلاق و هدایت عالم ربانی ابوشهید حجت الاسلام محمدهادی یزدانی به ملکوت اعلی پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شهرستان بابل، روح بلند مجاهد فی سبیل الله، پیرو راه ولایت استاد اخلاق و هدایت عالم ربانی ابوشهید حجت الاسلام محمدهادی یزدانی به ملکوت اعلی پیوست.

مرحوم یزدانی، از روحانیان با سابقه و از مبارزان قبل از انقلاب که دارای نقشی قابل توجه در استان مازندران داشت.

ایشان قبل از انقلاب در کنار مرحوم آیت الله روحانی، نماینده فقید ولی فقیه در مازندران، مسؤولیت ساماندهی به هسته های انقلاب در سطوح مختلف به ویژه نیروهای مذهبی و بازار در سطح مازندران به ویژه در شهرستان بابل ایفا کرد و چند بار از سوی رژیم پهلوی دستگیر و زندانی شد.

آن مرحوم بعد از پیروزی انقلاب نیز در سنگرهای مختلف، از جمله کمیته انقلاب اسلامی و به ویژه در دفاع مقدس بارها در جبهه ها حضور یافت تا اینکه فرزند بزرگوارش طلبه شهید محمدعلی یزدانی در جبهه های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام یزدانی پس از دفاع مقدس به عنوان پدرمعنوی هیأت های مذهبی و ولایی شهرستان بابل شناخته می شد و امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع)  را برعهده گرفت و نقشی به سزا در سازماندهی فعالیت های فرهنگی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرمعنوی هیأت های مذهبی بابل به دیار حق شتافت

پدرمعنوی هیأت های مذهبی بابل به دیار حق شتافت