مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 09:302022-10-27اقتصادي

پرداخت 73 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان قزوین


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداداستان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 73 میلیارد و 761 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به یک هزار و 94 مددجو در استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی اصغر کشاورز حسین آبادی اظهار کرد: تأمین معیشت خانواده یکی از دغدغه های انسان است، اگر این تکلیف دچار خلل شود نتیجه اش بروز مشکلات مختلف در روند زندگی افراد می شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس سیاست های جاری در قدم اول بحث تواندهی و در اقدامات بعدی توانمندسازی مددجویان با استفاده از ظرفیت و داشته های افراد را پیگیری می کند تا استقلال اقتصادی فرد مانع از نیاز او به کمک دیگران شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در این راستا ایجاد فرصت های شغلی با روش های مختلفی صورت می گیرد؛ بخشی از مددجویان که زنان سرپرست خانوار بوده و امکان کار بیرون از منزل برای آنها دشوار است با اشتغال خانگی به سمت توانمندسازی هدایت می شوند.

وی افزود: در خصوص زنان سرپرست خانوار و یا افراد کم توان در مناطق روستایی نیز موضوع تولید برق از انرژی خورشیدی پیگیری می شود.

کشاورز حسین آبادی عنوان کرد: بخش دیگری از مددجویان از طریق مراکز کاریابی به شرکت های تولیدی و خدماتی معرفی می شوند و بخشی نیز براسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 73 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان قزوین

پرداخت 73 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان قزوین