مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 09:152022-10-27اقتصادي

رشد بهره وری در کرمان صفر است/اقتصاد استان باید دانش بنیان شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه اشتغال از طریق رشد بهره وری هم امکانپذیر است، گفت: رشد بهره وری در استان کرمان طی این سال ها صفر بوده است در حالی که ظرفیت های بسیار فراوانی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سیدمهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان صبح امروز در  شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان  اظهار کرد: هدف بزرگی تعیین کرده ایم و همه به آن اعتقاد داریم و دنبال این هستیم، اقتصاد استان کرمان که تکیه زیادی بر منابع معدنی دارد به یک اقتصاد دانش بنیان تبدیل شود.

.

وی ادامه داد: یک روزی این منابع تمام می شود و معادن تجدید ناپذیر هستند و استان بدون صنعت، تولید و اشتغال خواهد بود و باید چاره اندیشی برای 20 سال آینده داشته باشیم که اقتصاد استان مبتنی بر روش های دانش بنیان باشد.

رییس اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به اینکه باید اقتصاد استان کرمان را از تکیه بر منابع نجات دهیم، ابراز داشت: در مرکز مطالعات اتاق بازرگانی استان کرمان به این نتیجه رسیدیم برای اینکه این اتفاق بیفتد باید فرهنگ، زیرساخت، ارتباط و شبکه سازی، توانمندسازی و مهارت آموزی، نوآوری و بازار را دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بهره وری در کرمان صفر است/اقتصاد استان باید دانش بنیان شود

رشد بهره وری در کرمان صفر است/اقتصاد استان باید دانش بنیان شود