مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 07:002022-10-27سياسي

«کارآمدی و روزآمدی»، سدی محکم در برابر همه بحران ها!


«ناکارآمدی» و «تصور از ناکارآمدی» دو امر مهم و ریشه چالش زای اتفاقات این روز های کشور است.

زیرا متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی و صادقانه به موضوع «کارآمدی مسئولان» که بهانه های متعددی هم برای آن بیان گردیده، - تابناک _ بدون اغراق باید پذیرفت که در زمانه حاضر جامعه ایرانی دوران متفاوتی را تجربه می کند.

در این دوران نسلی به دوره جوانی و بلوغ فکری و اقتصادی و اجتماعی پا گذاشته اند که تفاوت های بنیادینی با نسل های گذشته خود دارند .

این نسل از نوجوانان و جوانان ایرانی ، علی رغم تفاوت هایی که در سلیقه و طرز تفکر و سبک زندگی با یکدیگر دارند، اما در یک موضوع کاملا مشترک هستند و آن است که ذهن پرسشگر و جویای حقیقت اکثر این نوجوانان و جوانان به راحتی و با روش ها و متد های مرسوم قانع نمی گردد.

اگر به تحولات اجتماعی و سیاسی اخیر هم به طور دقیق نگاه شود کاملا عیان است که این اذهان پرسشگر و جویای حقیقت با انبوهی از ابهامات و سوالات مواجه بوده که غلیان همه این ابهامات و آثار ناشی از آن در ایام اخیر کاملا مشهود بود.

اگر بخواهیم با نگاهی درونگرا و جدا از عوامل چالش زای بیرونی به این امر توجه داشته باشیم در واقع پی می بریم که اعتقاد برخی از افراد جامعه ایرانی به ناکارآمدی برخی از رویه ها و افراد مسئول موجب گردیده تا با تعمیم جزء به کل امر ذهنی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کارآمدی و روزآمدی»، سدی محکم در برابر همه بحران ها!

«کارآمدی و روزآمدی»، سدی محکم در برابر همه بحران ها!