مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 23:202022-10-26سياسي

همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری دومین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان با پذیرش 284 مقاله در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جبراییل رزمجو شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین همایش ملی روان شناسی بالینی است، اما دانشگاه محقق اردبیلی تمام تلاش خود را در زمینه حمایت از دانشجویان محقق و پژوهشگر به کار بسته است و حمایت از طرح های پژوهش سبب رشد و توسعه دانشگاه شده و به سبب آن جامعه نیز به رشد و شکوفایی می رسد.

قرارگیری 21 محقق برتر دانشگاه محقق اردبیلی در بین 2درصد دانشمندان برتر جهان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: خوشبختانه 21 محقق و دانشمند برتر از دانشگاه محقق اردبیلی در بین 2درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفته اند که از این جمع، 5 نفر از دانشجویان هستند.

رزمجو تصریح کرد: بازنگری آیین نامه گرنت پژوهشی در دستور کار قرار دارد که بر این اساس حمایت ها از فعالان و پژوهشگران افزایش خواهد یافت.

وی گفت: یکی از مهم ترین اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی، دیپلماسی علمی است که از این طریق می توان با حضور در کنفرانس های بین المللی تعامل و همکاری را با سایر دانشگاه های داخلی و خارجی افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد