مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 22:102022-10-26ورزشي

گنبدکاووس با دارا بودن بیش از 10 رشته مختلف رزمی فاقد سالن تخصصی این رشته است


رییس هیات تکواندو شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از 10 هیات ورزشی رزمی در شهرستان گنبدکاووس فعال بوده اما متاسفانه این رشته فاقد سالن تخصصی در رشته رزمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمدرضا میرنیا رییس هیات تکواندو شهرستان گنبدکاووس در نشست با نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و فرماندار اظهار کرد: رشته ورزشی رزمی در شهرستان گنبدکاووس مظلوم ترین قشر جامعه ورزشی بوده و با وجود اینکه بیش از 10 هیات ورزشی رزمی با بیش از 20 رشته مختلف رزمی متاسفانه فاقد سالن تخصصی در این رشته است.

وی تصریح کرد: بیش از 10 سال پیش زمانی که هفت سالن ورزشی تخصصی در محوطه برج قابوس تخریب شد قرار شد ظرف مدت 6 ماه یک سالن ورزشی در اختیار هیات ورزشی قرار گیرد.

رییس هیات تکواندو شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با اینکه بیشترین ورزشکاران این رشته بیمه شدند اما فاقد یک سالن تخصصی است در صورتیکه در شهرستان های اطراف که 50 درصد ورزشکاران شهرستان در این رشته فعالیت دارند، دارای سالن تخصصی هستند.

وی ادامه داد: دو مربی خانم بین المللی درجه یک، دو و سه در رشته تکواندو و سه مربی بین المللی آقا در این رشته از گنبدکاووس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبدکاووس با دارا بودن بیش از 10 رشته مختلف رزمی فاقد سالن تخصصی این رشته است

گنبدکاووس با دارا بودن بیش از 10 رشته مختلف رزمی فاقد سالن تخصصی این رشته است