مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 22:002022-10-26ورزشي

پیست اسکیت گنبدکاووس در دهه فجر به بهره برداری می رسد


پیست استاندارد اسکیت شهرستان گنبدکاووس با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث بوده که امسال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس سیدعلی اصغر موسوی ظهر امروز در مراسم تجلیل از هیات های ورزشی و دبیر سمن های جوانان شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاوس در استانه آغاز بکار بوده و تلاش داریم تا با همکاری و تفاهم نامه فی مابین بتوانیم اقدامات والیبال گنبدکاووس، استاندار گلستان قول جذب اسپانسری برای دو ورزش بسکتبال و والیبال شهرستان را داده و کمک مالی نمایند که تاکنون محقق نشده است.

شهرداری گنبدکاووس تاکنون مبلغ 13 میلیارد تومان در راستای حمایت از ورزش شهرستان هزینه نموده که از این مبلغ 9 میلیارد تومان مربوط به والیبال شهرستان است.

وی ادامه داد: اگر بنا باشد تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس از ته جدول مسابقات لیک به جایگاه بالاتر و چهار تیم اول برسد باید 16 میلیارد تومان هزینه نماییم.

موسوی گفت: پیست اسکیت استاندارد شهرستان گنبدکاووس در حال احداث بوده و دهه فجر به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این پیست می توانیم میزبان مسابقات ملی و بین المللی اسکیت در شهرستان گنبدکاووس باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست اسکیت گنبدکاووس در دهه فجر به بهره برداری می رسد

پیست اسکیت گنبدکاووس در دهه فجر به بهره برداری می رسد