مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 19:202022-10-26سياسي

باید در جهاد تبیین میدان دار باشیم


در جهاد تبیین باید طلایه دار و میدان دار باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، روح الله نباتی عصر امروز در شورای اداری شهرستان بهار در جهاد خدمت باید طلایه دار و میدان دار باشیم اظهار کرد: انتظار و دیدگاه مردم از رؤسای ادارات دولت سیزدهم، انسان های پاکدست، انقلابی، مردم دار و تلاش گر است و با توجه به اینکه در دولت جهادی آیت الله رییسی انتظارات بسیار بالاست در همین راستا باید تلاش روزافزون داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از تلاش های مثمرثمر رؤسای ادارات شهرستان، افزود: تمام رؤسای شهرستان با کمترین حاشیه و بیشترین کارکرد در حال انجام خدمت به مردم در دولت جهادی هستند و به همین علت ترکیب ادارای موجود در شهرستان ترکیب زبانزدی در کل استان است.

فرماندار شهرستان بهار خطاب به رؤسای شهرستان بیان کرد: هر کدام از شما باید یک انقلابی تمام عیار باشید چه بسا انقلابی بودن باعث شتاب دهی به امور می شود که در نهایت رضایتمندی مردم را شاهد خواهیم بود.

وی ابتکار عمل و خلاقیت را برای ارتقابخشی از رؤسای شهرستان خواستار شد و تأکید کرد: تفاوت ما با رؤسا و دولت های قبل باید این باشد که برای مردم از جان و تن خود هزینه کنیم.

نباتی با اشاره به اغتشاشات اخیر ادامه داد: دشمنان و معاندان سعی در نفوذ به کشور ما دارند؛ تنها گزینه ای که برای دشمن مانده فضای مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در جهاد تبیین میدان دار باشیم

باید در جهاد تبیین میدان دار باشیم