مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 19:152022-10-26ورزشي

یامین پور: دشمن، امید به آینده جوانان را مورد هدف قرار داده است


دولت در یک سال گذشته در همه عرصه های داخلی و بین المللی پیشرفت داشته، به همین دلیل دشمن اقدام به سنگ اندازی می کند و امید به آینده جوانان را مورد هدف قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، وحید یامین پور معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در مراسم تقدیر از نخبگان ورزشی، فرهنگی و اجتماعی که در کانون فرهنگی تربیتی ملائک قرچک برگزار شد، اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم کارنامه درخشانی را از بدو انقلاب رقم زده اند و این افتخار آفرینی باعث غرور ما می شود.

وی گفت: دشمنان انقلاب یک موضوع را هدف قرار داده اند و این امر امید جوانان کشور است که می خواهند از بین ببرند و جلوی رشد، پیشرفت و توسعه کشور را بگیرند.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: با توجه به تبلیغاتی که توسط دشمنان انجام می شود که ایران را یک کشور سوخته جلوه دهند و این همه هزینه صرف می شود، این سوال مطرح می شود که چرا این همه پول صرف خراب کردن ما می کنند؟ لذا از جوانان می خواهم در خصوص این سوال نمی تواند ببیند، به همین دلیل است که اقدام به سنگ اندازی می کند، دولت در یک سال گذشته در همه عرصه های داخلی و بین المللی پیشرفت توسعه ای داشته و دشمن اقدام به دست اندازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یامین پور: دشمن، امید به آینده جوانان را مورد هدف قرار داده است

یامین پور: دشمن، امید به آینده جوانان را مورد هدف قرار داده است