مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 17:552022-10-26سياسي

بالاتر از شهادت


حضور تحسین برانگیز و شجاعانه سخنگوی دولت در بین معترضان و منتقدین اغتشاشات اخیر مخصوصاً در برخی مراکز علمی و برخورد اخلاقی و منطقی ایشان حکایت از ظرفیت های بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

- خبرگزاری فارس، یادداشت - محمد بابازاده - 1.

در صدر اسلام سران قریش (ابوسفیان و ابوجهل و اخنس بن شریق) برای شنیدن صدای تلاوت قرآن مخفیانه کنار خانه پیامبر(صلی الله علیه وآله) می آمدند و هر کدام در گوشه ای پنهان شده، بی آنکه دیگری باخبر باشد، تا طلوع فجر به تلاوت قرآن گوش می سپردند و قبل از طلوع متفرق می شدند.

یک بار در مسیر برگشت همدیگر را دیدند هر کدام به نحوی، دیگری را سرزنش کردند: که اگر این کارتکرار شود سفیهان قریش افکاری برایشان پیدا می شود! شب بعد دوباره هنگام متفرق شدن یکدیگر را مشاهده کردند و دوباره مثل شب قبل یکدیگررا سرزنش کرده و قرارگذاشتند تکرار نکنند، شب سوم نیز همین مسئله تکرار شد، و هنگامی که یکدیگر را بار دیگر ملاقات کردند، گفتند: ما از اینجا تکان نمی خوریم تا عهد و پیمان ببندیم و برای همیشه این کار را ترک کنیم، سرانجام پیمان بستند و متفرق شدند (سیره ابن هشام، ج1، ص337) حقیقت ناب نهفته در منطق قرآن به صورت معجزه آسایی قلب ا را تسخیر می کرد لذا مشرکان چاره کار را در این دیدند که بگویند گوش به این قرآن فرا ندهید؛ و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاتر از شهادت

بالاتر از شهادت