مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 17:102022-10-26بين الملل

پیامی که معاون وزیر خارجه قطر تحویل امیرعبداللهیان داد


معاون وزیر خارجه قطر در سفر به تهران ضمن دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیامی را به امیرعبداللهیان تحویل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد بن عبدالعزیز الخلیفی معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه ای بعدازظهر امروز (چهارشنبه) چهارم آبان ماه در محل امیرعبداللهیان تحویل داد.

  محمد بن عبدالعزیز الخلیفی معاون منطقه ای وزارت امور خارجه قطر ششم شهریور ماه نیز در تهران با علی باقری معاون وزیر خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

الخلیفی مرداد ماه نیز در سفر به تهران با امیرعبداللهیان دیدار کرده بود.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دهم مهر ماه تلفنی گفت وگو کردند.

وزیر خارجه قطر در این گفت وگوی تلفنی اعلام کرده بود که طرف آمریکایی علاقه مند است تبادل پیام ها و تلاش امیرعبداللهیان همچنین امروز میزبان ولادیمیر ماکی وزیر خارجه بلاروس در تهران بود و در نشست خبری مشترک اعلام کرد: برخی مقامات آمریکا در حالی که در ارسال پیام های محرمانه دیپلماتیک برای رسیدن به توافق شتاب دارند و در میز مذاکرات غیرمستقیم و یا تبادل پیام های غیرمستقیم این علاقه مندی خود را مکررا ابراز می دارند، اما همزمان از ترور و آشوب در ایران حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامی که معاون وزیر خارجه قطر تحویل امیرعبداللهیان داد

پیامی که معاون وزیر خارجه قطر تحویل امیرعبداللهیان داد