مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 17:052022-10-26اقتصادي

بهره گیری از ظرفیت های تجاری ایران و عمان تقویت شود


رییس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: عمان از کشورهایی با ظرفیت بالا جهت پیشبرد مراودات تجاری با ایران است که تاکنون نتوانسته ایم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز، امروز در جلسه هم اندیشی به منظور هماهنگی و نحوه حضور در نمایشگاه های اگروفود عمان و گلفود دبی، گفت: عمان از کشورهایی با ظرفیت بالا جهت پیشبرد مراودات تجاری با ایران است که تاکنون نتوانسته ایم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برگزاری نمایشگاه های مختلف در کشور عمان نقش پر رنگی ایفا می کند و یکی از رقبای دبی از این جهت است ، به همین منظور به دنبال معرفی ظرفیت های استان به ویژه محصولات صادراتی البرز در این فضاهای نمایشگاهی هستیم.

رییس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه به زودی نمایشگاه اگروفود در عمان برگزار می شود، گفت: تلاش ما این است که پاویون ویژه استان البرز در این نمایشگاه دایر شود و در این راستا با کاهش هزینه های حضور در چنین نمایشگاه هایی فرصت مشارکت شرکت ها و بنگاه های کوچک و متوسط را افزایش می دهیم.

وی با اشاره به اهمیت عرضه کالاهای البرزی و بازاریابی از طریق حضور در نمایشگاه های خارج از کشور از جمله عمان که بازدیدکنندگان مختلفی دارند، گفت: این مهم فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت های تجاری ایران و عمان تقویت شود

بهره گیری از ظرفیت های تجاری ایران و عمان تقویت شود