مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 16:152022-10-26اقتصادي

187 هزار واحد مسکن روستایی درحال احداث است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اعطای وام 200 میلیونی نوسازی مسکن روستایی به بسیاری از روستاییان گفت: 187 هزار واحد مسکن روستایی در حال احداث است که 100 هزار واحد از آن به مرحله نازک کاری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، اکبر نیکزاد روز چهارشنبه در نشست فصلی مدیران کل مدیریت بحران کشور در قم، پیشگیری و پیش بینی را اولویت های مهم در بنیاد مسکن یادکرد و اظهار داشت: اگر استحکام و استانداردهای لازم در احداث مسکن بکار برده شود، بخش مهمی از خسارت های بعدی در بروز حوادث و بلایای طبیعی مدیریت خواهد شد.

نیکزاد بابیان اینکه کشور ما در سرفصل های عمرانی و تکنولوژی های موردنیاز هیچ کمبودی از کشورهای مدرن ندارد، ادامه داد: مشکل کشور ما در این است که از علوم و تکنولوژی های موجود به خوبی استفاده نمی شود؛ هم اکنون عمر مفید ساختمان در کشورهای پیشرفته صدسال و در ایران 30 سال می باشد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تاکید کرد: مبحث شناسنامه ساختمان و مسائل ایمنی و فنی آن در بسیاری از موارد به درستی عمل نمی شود، وجود برخی رابطه ها سبب شده تا شرکت های فنی قدرتمند به حاشیه رفته و افراد فاقد صلاحیت وارد عرصه ساخت وساز شده و به مقررات ملی ساختمان توجهی نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

187 هزار واحد مسکن روستایی درحال احداث است

187 هزار واحد مسکن روستایی درحال احداث است