مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 15:502022-10-26اقتصادي

ارایه تسهیلات ویژ­ه به شرکت­های دانش بنیان فعال در حوزه گیاهان دارویی


دبیر ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی از حضور پررنگ صندوق های سرمایه گذاری و تأمین سرمایه در نمایشگاه گیاهان دارویی و طب سنتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مهدی سیف سهندی دبیر ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی، در رابطه با حمایت های مالی از شرکت های حاضر در جشنواره امسال گفت: همه صندوق ها سرمایه گذاری و تأمین سرمایه حاضر در ششمین جشنواره گیاهان دارویی، مرتبط با حوزه سلامت دارو و کشاورزی هستند و صندوق های نامرتبط حضور ندارند.

سیف سهندی ضمن اشاره به اینکه امسال به نام سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری شده است گفت: در سال دانش بنیان، صندوق های سرمایه گذاری و تأمین سرمایه به شرکت های دانش بنیان تسهیلات ویژه ای می دهد.

ما پاویونی را به سرمایه گذاری و شتاب دهی شرکت ها و استارتاپ ها اختصاص داده و فضایی را نیز برای حضور و ارتباط­گیری صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر و صندوق های پژوهش فناوری مشخص کرده­ایم.

همچنین شتاب دهنده ها و مراکز فناوری مثل پژوهشکده­ی ملی ژنتیک نیز حضور دارند تا برای توسعه­ی فناوری و سرمایه گذاری در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند.

ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران، دهم لغایت سیزدهم آبان ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه تسهیلات ویژ­ه به شرکت­های دانش بنیان فعال در حوزه گیاهان دارویی

ارایه تسهیلات ویژ­ه به شرکت­های دانش بنیان فعال در حوزه گیاهان دارویی