مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 15:002022-10-26سياسي

تخریب 48 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در جنوب غرب تبریز


شهردار منطقه 7 تبریز از تخریب 48 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در جنوب غرب تبریز در اجرای رای کمیسیون قانون ماده 100 شهرداری ها با حکم قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد رشتبری با اشاره به ماده 100 قانون شهرداری ها  اظهار کرد: طبق آیین نامه اجرایی ماده 33 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که توجه ویژه ای در جلوگیری از بروز تخلفات ساختمانی دارد، برخورد قاطع و حداکثری با تخلفات ساختمانی و افرادی که در انجام وظایف اجرایی و نظارتی خود قصور داشته اند، ضروری است.

وی، با بیان اینکه املاکی که تخلفاتی همچون تراکم اضافه، تجاوز به معابر شهری و تغییر کاربری دارند، برای رسیدگی به کمیسیون ماده 100 ارسال می شوند که در این کمیسیون رأی به تخریب یا جریمه صادر می شود، اظهار کرد: 48 مورد ساخت و ساز غیرمجاز همچون ساخت آلونک و 38 مورد دیوار و فنس کشی تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شد.

رشتبری، با بیان اینکه متاسفانه پدیده شوم تخلفات ساختمانی و کثرت ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر، معضلی است که بازنده آن مردم و شهرداری و برنده آن سودجویان ساخت و سازهای غیرمجاز هستند، اظهار کرد: از شهروندان منطقه درخواست می شود برای جلوگیری از مشکلات ناشی از ساخت و ساز غیرمجاز، پیش از هرگونه عملیات احداث و ساخت بنا مراحل قانونی لازم را طی کرده و با مجوز اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 48 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در جنوب غرب تبریز

تخریب 48 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در جنوب غرب تبریز