مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:502022-10-26اقتصادي

افزایش 14درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:958هزار و 510 تن کالا اعم از صادرات، واردات وترانزیت از این پایانه مرزی طی هفت ماهه سالجاری صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته درمجموع عملکرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ایوب کرد با بیان اینکه این میزان جابجایی توسط 41 هزار و 246 دستگاه کامیون انجام شده، اظهارداشت: از این میزان،495هزار و 71تن صادرات، 222هزار و159 تن واردات و 241 هزار و 280 تن مجموع ترانزیت ورودی و خروجی از پایانه مرزی میرجاوه می باشد.

  وی ادامه داد: توسعه اقتصاد منطقه ای و حمل و نقل بین المللی،افزایش مبادلات با کشورهای همسایه وپذیرا بودن خیل عظیم زوار پاکستانی عتبات عالیات از جمله برخی قابلیت های قابل توجه این پایانه مرزی می باشد.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر در این پایانه، طرح توسعه سالن مسافری، ساماندهی محوطه، مسیر های ورودی و خروجی و روکش آسفالت محوطه انجام شده که نقش مهمی در تسهیل و سرعت بخشی به جابجایی وتردد مسافران، ترانزیت و حمل ونقل بین المللی کالا در پایانه مرزی میرجاوه خواهد داشت.

  کرد در پایان یادآورشد: سال گذشته علیرغم شیوع بیماری کرونا، روند صادرات از پایانه مرزی میرجاوه بدون توقف صورت گرفت و در حال حاضر هم به طور متوسط روزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه

افزایش 14درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه