مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:502022-10-26دانش

آزمون برخط کتاب «تندتر از عقربه ها حرکت کن» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  نویسنده این کتاب بهزاد دانشگر است و کتاب «تندتر از عقربه ها حرکت کن» را بر اساس زندگی نوید نجات بخش به رشته ی تحریر در آورده است که حرکت به سوی یک اتفاق بزرگ را روایت می کند.

- آزمون برخط کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن برگزار می شود معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران طبق اعلام پیشین آزمون برخط کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن را جمعه 6 آبان ماه برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  نویسنده این کتاب بهزاد دانشگر است و کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن را بر اساس زندگی نوید نجات بخش به رشته ی تحریر در آورده است که حرکت به سوی یک اتفاق بزرگ را روایت می کند.

کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن ، روایتگر تلاش های خستگی ناپذیر یک بهیار جهت رسیدن به قله های موفقیت و راه اندازی یک شرکت دانش بنیان است.

دانشجویان علاقه مند کتابخوانی می توانند برای شرکت در این مسابقه برخط روز جمعه 6 آبان ماه 1401 از ساعت 9 تا 24 به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.

ir مراجعه کنند.

دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور مجاز به شرکت در این مسابقات هستند و به دانشجویان برگزیده این دوره از مسابقات جوائز 5 میلیون ریالی اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون برخط کتاب «تندتر از عقربه ها حرکت کن» برگزار می شود

آزمون برخط کتاب «تندتر از عقربه ها حرکت کن» برگزار می شود