مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:002022-10-26سياسي

اهدا 10 هزار بسته معیشتی و هزار و 500 سری جهزیه توسط سپاه به مردم خوزستان


فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت: لایروبی انهار کشاورزان و نخلداران نوار مرزی، اهدای 10 هزار بسته معیشتی، یکهزار و 500 سری جهیزیه به نوعروسان منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نخستین همایش بزرگ نخل در نوار مرزی جنوب غرب کشور با هدف تجلیل از کشاورزان، باغداران و نخل داران مناطق مرزی استان خوزستان و با حضور زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان، فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مقامات دولتی و لشکری استان خوزستان، در سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد اروند برگزار گردید.

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در این همایش اظهار کرد: تیپ امام صادق علیه السلام در نوار مرزی جنوب غرب استقرار دارد و عهده دار امنیت است.

وی افزود: قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه، علاوه بر امنیت زایی برای مردم و عشایر غیور شهرستان های آبادان و خرمشهر، افتخار ارائه خدمات محرومیت زدایی را به این مردم دارد و همچنان این اقدامات یاری رسان و مردم داری در دستور کار هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت: لایروبی انهار کشاورزان و نخلداران نوار مرزی، اهدای 10 هزار بسته معیشتی، یکهزار و 500 سری جهیزیه به نوعروسان منطقه، هفت هزار جفت کفش به دانش آموزان و مردم و کم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 10 هزار بسته معیشتی و هزار و 500 سری جهزیه توسط سپاه به مردم خوزستان

اهدا 10 هزار بسته معیشتی و هزار و 500 سری جهزیه توسط سپاه به مردم خوزستان