مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 13:552022-10-26اجتماعي

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر تبیین دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ایران در مدارس تاکید کرد و گفت: وضعیت قبل از انقلاب با بعد از انقلاب در زمینه های مختلف قابل مقایسه نیست و باید این دستاوردها را به نسل جوان و نوجوان گوشزد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهنوج، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی با مدیران مدارس شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه استفاده دانش آموزان از تلفن همراه در مدارس ممنوع است، اظهار داشت: مدیران بر اساس ظرفیت موجود در مدارس و بر مبنای سیاست های وزارت آموزش و پرورش، برنامه یکساله برای مدارس تدوین و عملیاتی کنند.

رضا رضایی با تاکید بر جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: مدرسه به عنوان کانون محله می تواند با استفاده از ظرفیت محلات در جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل گام های بلندی بردارد، ضمن اینکه دبیران مدارس وظیفه خطیری بر عهده دارند و باید با بهره مندی از ظرفیت معلمان به تبیین و آگاه سازی دانش آموزان اقدام کنند.

وی بر تبیین دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ایران در مدارس تاکید کرد و گفت: وضعیت قبل از انقلاب با بعد از انقلاب در زمینه های مختلف فرهنگی، عمرانی، آموزشی و غیره قابل مقایسه نیست و باید این دستاوردها را به نسل جوان و نوجوان گوشزد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس