مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 13:502022-10-26اجتماعي

سرانه فضای ورزشی مدارس 10 سانتی متر بیشتر می شود/اجرای طرح بهداشت دهان و دندان


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با احداث فضاهای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی سرانه ورزشی مدارس استان 10 سانتی متر افزایش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت محمدی مغانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران سرانه فضاهای ورزشی سرپوشیده و روباز استان را 28 سانتی متر مربع اعلام کرد و اظهار داشت: با احداث فضاهای ورزشی در قالب در راستای آزادسازی و مردمی سازی اماکن ورزشی و با هدف انسجام بخشی به خانواده ها اجرا می شود، گفت: والدین و دانش آموزان در روزهای پنج شنبه و جمعه به ترتیب مادران و دختران و پدران و پسران می توانند به صورت رایگان از فضاهای ورزشی استفاده کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: تغییر کاربری فضاهای موجود و بلااستفاده آموزشگاه ها نیز اقدام دیگری است که در صورت بلامانع بودن، فضاهای بلااستفاده آموزشگاه ها تغییر کاربری یافته و تبدیل به کلاس درس تربیت بدنی می شود که تاکنون 6 پروژه در این رابطه محقق شده است.

وی تصریح کرد: تغییر کاربری فضاهای بلااستفاده و تبدیل آن به کلاس درس تربیت بدنی بیشتر برای دانش آموزان اول تا سوم ابتدایی کاربرد دارد زیرا مهارت های پایه و بنیادین را در این سنین آموزش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای ورزشی مدارس 10 سانتی متر بیشتر می شود/اجرای طرح بهداشت دهان و دندان

سرانه فضای ورزشی مدارس 10 سانتی متر بیشتر می شود/اجرای طرح بهداشت دهان و دندان