مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 13:402022-10-26حوادث

کشف 259 کیلوگرم حشیش در شهریار/ سرباند اصلی قاچاق موادمخدر غرب تهران دستگیر شد


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 259 کیلوگرم حشیش در شهریار خبر داد و گفت: سرباند اصلی قاچاق موادمخدر که قصد داشت با همکاری برادر خود، حجم بالایی موادمخدر را به منزلی در سعیدآباد باغستان انتقال دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، روز گذشته، 2 قاچاقچی موادمخدر دستگیر و از آنها 25 کیلو تریاک و 11کیلوگرم حشیش کشف شد که پرونده آنها در مرجع قضایی در شهرستان شهریار مفتوح و در حال رسیدگی می باشد.

وی افزود: با تشدید اقدامات پلیسی و بازجویی صورت گرفته از این قاچاقچیان دستگیر شده، سرباند اصلی قاچاق موادمخدر شناسایی و تحت اقدامات مراقبتی و رصد اطلاعاتی ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: سرباند اصلی قاچاق موادمخدر که قصد داشت با همکاری برادر خود، حجم بالایی موادمخدر را به منزلی در سعیدآباد باغستان انتقال دهد، در عملیاتی از سوی ماموران انتظامی دستگیر شد.

سردار ظهیری بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته از داخل اتاق خواب قاچاقچی موادمخدر، 270 بسته حشیش در مجموع 259 کیلو و 300 گرم کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 259 کیلوگرم حشیش در شهریار/ سرباند اصلی قاچاق موادمخدر غرب تهران دستگیر شد

کشف 259 کیلوگرم حشیش در شهریار/ سرباند اصلی قاچاق موادمخدر غرب تهران دستگیر شد