مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 13:152022-10-26اقتصادي

عرضه مناسب و کافی مرغ در بازار/ مردم درباره نوسانات قیمت مرغ چه می گویند


قیمت مصوب مرغ از روز گذشته به هر کیلو 63 هزار تومان افزایش یافت، بررسی میدانی خبرنگار فارس از بازار عرضه مرغ نشان می دهد در حال حاضر مرغ گرم در بازار به وفور وجود دارد اما مردم هم دغدغه نوسانات قیمتی را دارند.

-   از فروشنده ای که پشت ویترین مشتری ها را رتق و فتق می کند، می پرسم چرا مرغ گران تر شده و به 63 هزار تومان رسیده است؟ او می گوید: قیمت های جدید از سوی اعلام شده و به این دلیل ما هم قیمت هایمان فرق کرده است.

می پرسم مگر شما امروز مرغ را گران خریده اید؟ می گوید: بله امروز از میدان کشتارگاه تهران (بهمن) مرغ را با قیمت های گران تری خریدیم، هر کیلو 61 هزارتومان،  ما هم مجبوریم نرخ را بیشتر کنیم.

    بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس قیمتی که ستاد تنظیم بازار تصویب کرده  یعنی کیلویی 63 هزار تومان در این فروشگاه رعایت می شد و مردم هم خرید خود را انجام می دادند.

بعضی موقع دیده شده است که افزایش قیمت از سوی دولت بهانه ای برای افزایش بیشتر از سوی فروشنده می شود که در این فروشگاه چنین نبود.

* خریداران: نوسانات قیمتی مردم را نگران می کند اما واکنش های مردم متفاوت بود برخی از نرخ جدید با خبر بودند، برخی که خبر نداشتند قیمت جدید برایشان سوال بود و مرتب از فروشنده دلیل افزایش قیمت را می پرسیدند و او هم که جوان حدود 25 ساله بود پاسخ مردم را می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مناسب و کافی مرغ در بازار/ مردم درباره نوسانات قیمت مرغ چه می گویند

عرضه مناسب و کافی مرغ در بازار/ مردم درباره نوسانات قیمت مرغ چه می گویند