مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 12:152022-10-26سياسي

ماجرای تجمع امروز برخی کارکنان پالایشگاه تهران چه بود؟


مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران گفت: تجمع کوچک کارکنان پالایشگاه نفت تهران مربوط به گفت و گوی صنفی کارکنان و پیمانکاران بود و در کوتاه ترین زمان ممکن با حضور روسای مربوطه رسیدگی و برطرف شد.

- شاکر خفایی مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس از تهران با اشاره به انتشار فیلمی از تجمع کارکنان پالایشگاه در فضای مجازی اظهار کرد: جمعی کوچک از کارکنان پالایشگاه تشکیل شده بود که مربوط به گفت وگوهای صنفی بود و در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی و حل وفصل شد.

وی افزود: در فیلم منتشر شده مشخص است که تعداد افراد بسیار کم و هیچ گونه اغتشاش یا اعتراضات گسترده ای در پالایشگاه صورت نگرفته و نیز در حال حاضر فضای پالایشگاه آرام و فعالیت دامه دارد.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران در ادامه گفت: روسای مربوطه به منظور رسیدگی به مطالبه کارکنان که ناشی از تفاوت در نحوه پرداخت پاداش به کارکنان رسمی و پیمانکاری بود، بلافاصله در محل حاضر شده و موضوع مورد اعتراض با گفت و گو و شفاف سازی از عدم تضییع حقوق کارکنان پیمانکاری برطرف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی کارکنان پالایشگاه نفت تهران به صورت شبانه روز همواره برای تولید فرآورده های نفتی در تلاش هستند و هیچ موضوعی تولید در پالایشگاه و خدمات رسانی به مردم را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تجمع امروز برخی کارکنان پالایشگاه تهران چه بود؟

ماجرای تجمع امروز برخی کارکنان پالایشگاه تهران چه بود؟