مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 11:352022-10-26سياسي

کسب دیپلم افتخار دو نخبه ایرانی از خوزستان در مسابقات جهانی مهارت


مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان از کسب دو دیپلم افتخار توسط امیرحسین آقاجری و دانیال دزفولی نژاد از نخبگان استان خوزستان در رشته های توسعه نرم افزارهای موبایلی و توسعه وب در چهل و ششمین مسابقات جهانی مهارت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، جلیل بیت مشعلی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان با اشاره به شرکت نخبگان مهارتی ایرانی در 18 رشته در این دوره از مسابقات جهانی مهارت، اظهار کرد: نخبگان مهارتی کشورمان برای 33 رشته آمادگی شرکت در این دوره از رقابت ها را داشتند، اما به دلیل غیرمتمرکز برگزار شدن مسابقات و شرایط کرونا، در کشورهای متعدد برگزار و امکان اعزام 21 نفر در 18 رشته فراهم شد.

وی افزود: نخبگان مهارتی استان خوزستان در چهل و ششمین مسابقات جهانی مهارت درشهر گویانگ کره جنوبی به رقابت پرداختند که پس از قاربت فشرده ونزدیک دو دیپلم افتخارکسب کردند.

بیت مشعلی گفت:این دوره از مسابقات در 43 رشته و 6 گروه تخصصی برگزارشد که مرحله شهرستانی آن در هفته اول مرداداجرا و مرحله استانی در آبان ماه و مرحله کشوری به میزبانی 6 استان در نیمه دوم دی ماه 1401 برگزار خواهدشد.

بیت مشعل خاطرنشان کرد: در مسابقات جهانی دوره های گذشته چهار مدال نقره، هفت مدال برنز و 41 دیپلم افتخار نصیب کشورمان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب دیپلم افتخار دو نخبه ایرانی از خوزستان در مسابقات جهانی مهارت

کسب دیپلم افتخار دو نخبه ایرانی از خوزستان در مسابقات جهانی مهارت