مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 10:052022-10-26اقتصادي

معرفی برند معروف باتری شارژی قلمی در بازار ایران


باتری ها یکی از مهم ترین منابع انرژی مورد نیاز برای تامین انرژی ابزارهایی هستند که برای کارکردن به انرژی الکتریکی نیاز دارند.

اما این سوال پیش می آید که برای خرید و انتخاب برند معروف باتری شارژی قلمی کارآمد در بازار ایران چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟ و چگونه می توانیم باتری قابل شارژ مناسب برای دستگاه خود انتخاب کنیم؟ در قسمت های بعدی شما را با چند انواع باتری شارژی در مدل های باتری شارژی قلمی، نیم قلمی، باتری سکه ای ، کتابی و… آشنا کرده و شناخته شده ترین تولید کنندگان این نوع باتری را با یکدیگر مقایسه کنیم.

باتری شارژی قلمی چیست و چگونه کار می کند ؟  باتری های شارژی باتری هایی هستند که چندین بار مورد استفاده مجدد قرار گرفته و به راحتی شارژ می شوند.

آن ها همچنین به عنوان سلول های ثانویه یا باتری های قابل شارژ نیز شناخته می شوند.

مکانیسم شارژ در باتری شارژی وارتا به این صورت است که وقتی الکترود فعال مثبت اکسید می شود، الکترون تولید کرده و زمانی که الکترون پذیرفته می شود، الکترود منفی پایین آمده و الکترولیت به عنوان یک بافر بین دو الکترود عمل می کند.

باتری های قابل شارژ عمر بسیار طولانی تری نسبت به باتری های غیرقابل شارژ دارند و در صورت تمام شدن شارژ با استفاده از شارژر باتری می توان به سادگی و به سرعت آن ها را شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برند معروف باتری شارژی قلمی در بازار ایران

معرفی برند معروف باتری شارژی قلمی در بازار ایران